KOMUNIKAČNÍ SYSTÉMY

Firma Teles od svého vzniku prodává a montuje telefonní ústředny koncernu ALCATEL. Řada pobočkových ústředen začíná u malých ISDN ústředen ALCATEL OmiPCX OFFICE Compact, digitálním komunikačním systémem ALCATEL OMNIPCX OFFICE s výstavbou do 200 pobočkových stanic

Největším systémem je ALCATEL OMNI PCX Enterprise. V současné době nejmodernějším systémem je ALCATEL OMNI PCX OFFICE, který v sobě sdružuje funkci klasické telefonní ústředny, PC serveru, sdíleného přístupu k internetu, LAN serveru, e-mailového serveru, Voice over IP, podporu DECT, hlasové pošty a mnoha dalších služeb. Systémy ALCATEL v sobě dále integrují aplikace jako je například hlasová pošta, automatická operátorka, systém bezdrátových telefonů DECT, systém automatické distribuce volání atd.

Z oblasti telekomunikací nabízíme řadu telefonních přístrojů ALCATEL, SIEMENS a PANASONIC a dalších výrobců, telefaxy firem Canon a PANASONIC.

Audiokonferenční a videokonferenční systémy POLYCOM, dveřní systémy ALPHATECH a ATEUS HELIOS, nahrávací systémy DAVOS OBSERVER, ISDN a ADSL zařízení ASUS, WELL, D-LINK.

Zařízení pro příjem digitální TV TECHNISAT, MASCOM, MICROSTAR, SENCOR, SIEMENS a množství dalších koncových telekomunikačních zařízení.

  • Dodávky a návrhy nových telefonních rozvodů
  • Rekonstrukce starých telefonních rozvodů
  • Servis telefonních rozvodů
  • Dodávky, montáž a servis telefonních ústředen ALCATEL, PANASONIC, NITSUKO, ALPHATEL, ERICSSON, BOSCH, ATEUS.
  • Překládky, zřizování a rušení telefonních linek
  • Dodávky, montáž a servis koncových telekomunikačních zařízení (telefonní přístroje, faxy, záznamníky, sekretářské soupravy apod.)
  • Dodávky, montáž a servis PC sestav dle přání zákazníka
  • Servis po dohodě s dobou zásahu 24 hodin

3CX IP pobočková ústředna

ZAŘAĎTE VYŠŠÍ RYCHLOST VE SVÉ KOMUNIKACI

3CX je IP pobočková ústředna založená na otevřeném softwarovém standardu, která spolupracuje s populárními IP telefony, dálkovými vedeními SIP a bránami. Jedná se o úplné sjednocené komunikační řešení, které zahrnuje takové funkce, jako jsou webové konference, přítomnost, softwarové telefony, klienti chytrých telefonů a další zařízení – bez zvýšení nákladů a složité správy ve stylu starých pobočkových ústředen.

CENOVĚ DOSTUPNÉ, SNADNO INSTALOVATELNÉ A SPRAVOVATELNÉ

Ceny společnosti 3CX jsou založeny na současných voláních a nikoliv na počtu linek, díky čemuž je pořízení a rozšíření pobočkové ústředny cenově velmi dostupné. Zahrnuje webovou konzolu pro správu a rovněž je možné systém provozovat na hlavních operačních systémech, díky čemuž je instalace a správa velmi snadná. Nastavení trvá několik minut a systém 3CX bude pracovat na stávajícím serveru (nemusí být vyhrazený).

FUNKCE

  • Plug and Play nastavení s IP telefony, bránami a dálkovými vedeními SIP
  • Žádné licencování podle počtu linek
  • Vizualizace nebo instalace na stávajícím serveru
 

SJEDNOCENÁ KOMUNIKACE BEZ DALŠÍCH NASTAVENÍ

Bez dalších nastavení či úprav získáváte díky sjednocené komunikaci takové funkce, jako je přítomnost, fax a hlasová pošta do e-mailu a zasílání zpráv umožní zvýšení produktivity vašeho personálu. 3CX rovněž zahrnuje integrovaný zásuvný modul bezplatných webových konferencí, což zahrnuje pokročilé funkce umožňující co nejvhodnějším způsobem rozšířit spolupráci.

  • Sledujte přítomnost svých kolegů
  • Doručujte faxy a hlasové zprávy do poštovních schránek
  • Webové konference pro všechny

SOFTWAROVÉ TELEFONY PRO SYSTÉMY MAC, WINDOWS, IOS A ANDROID

Mobilita je pro systémy 3CX snadná, díky výkonným softwarovým telefonům pro systémy Mac a Windows a také klientům pro chytré telefony pracující se systémy iOS a Android. Systém odpovídá na volání prostřednictvím vaší kancelářské linky přesměrované do vašeho chytrého telefonu nebo ovládá váš stolní telefon pomocí pracovní plochy počítače v režimu CTI. Snižte náklady své společnosti na mobilní komunikace a zvyšte produktivitu a mobilitu zaměstnanců bez dodatečných nákladů.

  • Používejte své telefonní linky odkudkoliv
  • Snadná konfigurace a správa
  • Integrace s aplikacemi Office 365, Google, Outlook a dalšími!

 

Otestujte všechny funkcionality 3CX systému zdarma na nasledujícim linku!

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise

OXE_LargeVŠESTRANNÉ, SPOLEHLIVÉ A ŠKÁLOVATELNÉ ŘEŠENÍ IP KOMUNIKACE PRO 21. STOLETÍ

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Communication Server (CS) představuje vysoce škálovatelné řešení založené čistě na platformě softwarového serveru pro řízení multimediální komunikace s klientskými aplikacemi/terminály Alcatel-Lucent i jiných dodavatelů včetně koncových zařízení TDM, IP a SIP.
Všestranná aplikace pro zpracování komunikace přináší nejmodernější funkce telefonie pro střední až velmi velké firmy a nabízí celou řadu řešení centralizované i decentralizované IP hlasové komunikace.

Komunikační server Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise CS poskytuje stavební prvky pro libovolné IP i tradiční komunikační platformy zahrnující nejnovější technologie na bázi Linux, XML, SIP, VXML a na otevřených standardech jako jsou protokoly QSIG, H.323, CSTA a SIP.

Server nabízí obrovskou škálovatelnost, dokáže zpracovat komunikaci 10 ale i 100 000 uživatelů na několika různých místech. A navíc představuje řešení srovnatelné svou spolehlivostí 99,999% se servery největších telekomunikačních operátorů.

Alcatel-Lucent nabízí širokou škálu telefonů pro všechny obchodní potřeby, včetně IP telefonů, digitálních telefonů, mobilních telefonů a doprovodných konzolí.

HLAVNÍ VÝHODY

  • OXE_MediumSnadnost použití: Snadná správa, nasazení a údržba.
  • Nižší celkové náklady pomocí: rychlého a jednoduchého nasazení a údržby, snížení nákladů na integraci nových aplikací, nižší telekomunikační účty při využívání VoIP a zvýšení efektivity uživatelů.
  • Lepší komunikace: zvyšuje produktivitu zaměstnanců a interakce se zákazníky tím, že poskytuje komplexní služby pro všechny zaměstnance na všech místech.
  • Chrání IT investice: Pokročilé funkce jsou povoleny pro středně velké, protože jsou pro velké podniky, aniž by bylo určené, technické prostředky na vysoké úrovni a personál.
  • Pro budoucnost: Umožňuje hladký přechod k nové multimediální komunikaci bez ohledu na stávající sítě a IT infrastrukturu.

VLASTNOSTI

OXE_SmallFLEXIBILNÍ ARCHITEKTURU umožňující centralizované i decentralizované IP konfigurace s IP, IP/TDM nebo TDM terminály snižující dodatečné investice a poskytující díky podpoře otevřených standardů maximální interoperabilitu. Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise nabízí podporu SIP umožňující hladký přechod a rozšiřování v okamžiku, kdy to bude výhodné.

ZJEDNODUŠENÉ ŘÍZENÍ, protože stejný software pro správu sítě se používá v rámci celého podniku, nezávisle na základní infrastruktuře. Systém řízení Alcatel Lucent OmniVista Network je otevřená platforma určená pro správu a řízení globální komunikační OmniPCX IP řešení.

INTELIGENTNÍ NETWORKING, snižující náklady spojené s komunikací uživatelů na různých místech. Například služby inteligentní volby trasy (Advanced Route Selection – ARS) je například k dispozici ve všech bodech sítě bez nutnosti duplikovat příslušný software. Homogenní prostředí zahrnující plně propojené servery umožňuje jednoduché řízení a správu i pro ty největší konfigurace.

OTEVŘENOST, INTEROPERABILITA A PLNĚ INTEGROVANÉ ŘEŠENÍ OmniPCX Enterprise využívající otevřené standardy a nejnovější technologie představuje vysoce fl exibilní řešení. Řešení Alcatel-Lucent také nabízí rychlou návratnost investic díky zjednodušenému síťovému propojení a hladké integraci do stávajícího komunikačního prostředí. K tomu přispívají také stovky aplikací vytvořených v rámci programu Alcatel-Lucent Application Partner Program (AAPP).

Alcatel-Lucent OXO Connect

Základem nabídky společnosti Alcatel-Lucent pro sektor malých a středních firem je systém OXO CONNECT, který se snadno instaluje, používá a udržuje a je dokonalou odpovědí na potřeby malých a středních firem. Čtyři platformy OXO CONNECT (COMPACT EDITIONSMALLMEDIUMLARGE) pokryjí komunikační potřeby různě velkých firem. Všechny platformy kombinují VoIP jádro s podporou pro analogovou a digitální (TDM) telefonii, což usnadňuje přechod na IP řešení.

Systém OXO CONNECT je připraven pro podporu aplikací a služeb nové generace a je navržen tak, aby zvýšil efektivitu zaměstnanců a uspokojil potřeby zákazníků dnes i během dalšího růstu firmy. Pro systém OXO CONNECT je k dispozici široká řada kompatibilních produktů z nabídky Alcatel-Lucent. FUNKCE:

  • Modulární, škálovatelný a rozšiřitelný systém
  • Podpora analogových, digitálních, IP a mobilních telefonů a PC softwarových telefonů
  • Až 300 uživatelů
  • Integrovaná hlasová pošta s kapacitou až 200 hodin (v základu 2 porty, 1 hodina záznamu)
  • Inteligentní uvítací zprávy
  • Přizpůsobitelná hudba v přidržení v maximální délce 10 minut
  • 4 systémové jazyky
  • Vytáčení hovorů jménem
  • Inteligentní směrování hovorů
  • Konferenční hovory
  • Přesměrování hovorů
  • Osobní asistent
  • Automatická spojovatelka, vícenásobná automatická spojovatelka
  • Call centrum
  • Plná podpora pro VoIP telefonní infrastrukturu
  • Až 60 VoIP kanálů (v základu licence pro 4 VoIP kanály)
  • SIP terminály, SIP veřejné linky
  • Mobilita ve firmě i mimo firmu
  • Hotelové funkce
  • Omezení délky odchozích hovorů
  • Integrovaný CTI server
  • 200 licencí PIMphony Basic (CTI aplikace)
  • a další funkce

Systém OXO CONNECT je srdcem kompletní funkčně bohaté nabídky společnosti Alcatel-Lucent pro malé a střední firmy pod názvem OPENTOUCH SUITE FOR SMB. Celá nabídka zahrnuje následující funkce:

  • Týmová spolupráce
  • Rozšířená mobilita mimo firmu pro udržení uživatelů v kontaktu kdykoli a kdekoli
  • Pevné a přenosné telefony pro zvýšení produktivity
  • Profesionální uvítací hlášky pro zvýšení spokojenosti zákazníka
  • Společná síťová infrastruktura pro hlasové i datové služby >> nižší náklady

VÝHODY

  • Modulární, flexibilní a škálovatelný systém pro pokrytí potřeb malých a středních firem od 5 do 200 uživatelů
  • Firemní komunikační služby nové generace na PC, stolních telefonech a chytrých telefonech
  • Přístup k firemním komunikačním službám napříč zařízeními ve firmě i mimo firmu
  • Zvýšení efektivity komunikace pro zaměstnance, nové možnosti dosažení kontaktů
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků zlepšením úrovně zpracování hovorů díky zabudovaným zákaznickým službám zaměřeným na hlas
  • Snížení nákladů na komunikaci, možnost výběru síťové konfigurace a IP, IP/TDM nebo TDM koncových zařízení, minimalizace dodatečných nákladů a hladký přechod na IP telefonii
  • Snížení celkových nákladů na provoz komunikační infrastruktury, konverzační služby s jednoduchou a unifikovanou správou
  • Jednoduchá instalace v čistě hlasovém prostředí a/nebo konvergovaném hlasovém/datovém prostředí s nižšími náklady a rozmístěním telefonů bez nutnosti jejich konfigurace
  • Optimalizovaná instalace připravená pro novou generaci komunikace na bázi protokolu SIP

Kontaktní informace

shape_contact

Teles s.r.o.

Ondříčkova 29, 130 00 Praha 3
IČ: 624 19 056
DIČ: CZ624 19 056

info@teles.cz

Pondělí – Pátek: 8.00 – 17.00 hod

+420 222 717 700