KOMUNIKAČNÍ SYSTÉMY

Firma Teles od svého vzniku prodává a montuje telefonní ústředny koncernu ALCATEL. Řada pobočkových ústředen začíná u malých ISDN ústředen ALCATEL OmiPCX OFFICE Compact, digitálním komunikačním systémem ALCATEL OMNIPCX OFFICE s výstavbou do 200 pobočkových stanic.
Největším systémem je ALCATEL OMNI PCX Enterprise. V současné době nejmodernějším systémem je ALCATEL OMNI PCX OFFICE, který v sobě sdružuje funkci klasické telefonní ústředny, PC serveru, sdíleného přístupu k internetu, LAN serveru, e-mailového serveru, Voice over IP, podporu DECT, hlasové pošty a mnoha dalších služeb. Systémy ALCATEL v sobě dále integrují aplikace jako je například hlasová pošta, automatická operátorka, systém bezdrátových telefonů DECT, systém automatické distribuce volání atd.
Z oblasti telekomunikací nabízíme řadu telefonních přístrojů ALCATEL, SIEMENS a PANASONIC a dalších výrobců, telefaxy firem Canon a PANASONIC.
Audiokonferenční a videokonferenční systémy POLYCOM, dveřní systémy ALPHATECH a ATEUS HELIOS, nahrávací systémy DAVOS OBSERVER, ISDN a ADSL zařízení ASUS, WELL, D-LINK.
Zařízení pro příjem digitální TV TECHNISAT, MASCOM, MICROSTAR, SENCOR, SIEMENS a množství dalších koncových telekomunikačních zařízení.
- Dodávky a návrhy nových telefonních rozvodů
- Rekonstrukce starých telefonních rozvodů
- Servis telefonních rozvodů
- Dodávky, montáž a servis telefonních ústředen ALCATEL, PANASONIC, NITSUKO, ALPHATEL, ERICSSON, BOSCH, ATEUS.
- Překládky, zřizování a rušení telefonních linek
- Dodávky, montáž a servis koncových telekomunikačních zařízení (telefonní přístroje, faxy, záznamníky, sekretářské soupravy apod.)
- Dodávky, montáž a servis PC sestav dle přání zákazníka
- Servis po dohodě s dobou zásahu 24 hodin
3CX IP pobočková ústředna
ZAŘAĎTE VYŠŠÍ RYCHLOST VE SVÉ KOMUNIKACI
3CX je IP pobočková ústředna založená na otevřeném softwarovém standardu, která spolupracuje s populárními IP telefony, dálkovými vedeními SIP a bránami. Jedná se o úplné sjednocené komunikační řešení, které zahrnuje takové funkce, jako jsou webové konference, přítomnost, softwarové telefony, klienti chytrých telefonů a další zařízení – bez zvýšení nákladů a složité správy ve stylu starých pobočkových ústředen.
CENOVĚ DOSTUPNÉ, SNADNO INSTALOVATELNÉ A SPRAVOVATELNÉ
Ceny společnosti 3CX jsou založeny na současných voláních a nikoliv na počtu linek, díky čemuž je pořízení a rozšíření pobočkové ústředny cenově velmi dostupné. Zahrnuje webovou konzolu pro správu a rovněž je možné systém provozovat na hlavních operačních systémech, díky čemuž je instalace a správa velmi snadná. Nastavení trvá několik minut a systém 3CX bude pracovat na stávajícím serveru (nemusí být vyhrazený).
FUNKCE
- Plug and Play nastavení s IP telefony, bránami a dálkovými vedeními SIP
- Žádné licencování podle počtu linek
- Vizualizace nebo instalace na stávajícím serveru
SJEDNOCENÁ KOMUNIKACE BEZ DALŠÍCH NASTAVENÍ
Bez dalších nastavení či úprav získáváte díky sjednocené komunikaci takové funkce, jako je přítomnost, fax a hlasová pošta do e-mailu a zasílání zpráv umožní zvýšení produktivity vašeho personálu. 3CX rovněž zahrnuje integrovaný zásuvný modul bezplatných webových konferencí, což zahrnuje pokročilé funkce umožňující co nejvhodnějším způsobem rozšířit spolupráci.
- Sledujte přítomnost svých kolegů
- Doručujte faxy a hlasové zprávy do poštovních schránek
- Webové konference pro všechny
SOFTWAROVÉ TELEFONY PRO SYSTÉMY MAC, WINDOWS, IOS A ANDROID
Mobilita je pro systémy 3CX snadná, díky výkonným softwarovým telefonům pro systémy Mac a Windows a také klientům pro chytré telefony pracující se systémy iOS a Android. Systém odpovídá na volání prostřednictvím vaší kancelářské linky přesměrované do vašeho chytrého telefonu nebo ovládá váš stolní telefon pomocí pracovní plochy počítače v režimu CTI. Snižte náklady své společnosti na mobilní komunikace a zvyšte produktivitu a mobilitu zaměstnanců bez dodatečných nákladů.
- Používejte své telefonní linky odkudkoliv
- Snadná konfigurace a správa
- Integrace s aplikacemi Office 365, Google, Outlook a dalšími!
Otestujte všechny funkcionality 3CX systému zdarma na nasledujícim linku!
Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise
VŠESTRANNÉ, SPOLEHLIVÉ A ŠKÁLOVATELNÉ ŘEŠENÍ IP KOMUNIKACE PRO 21. STOLETÍ
Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Communication Server (CS) představuje vysoce škálovatelné řešení založené čistě na platformě softwarového serveru pro řízení multimediální komunikace s klientskými aplikacemi/terminály Alcatel-Lucent i jiných dodavatelů včetně koncových zařízení TDM, IP a SIP.
Všestranná aplikace pro zpracování komunikace přináší nejmodernější funkce telefonie pro střední až velmi velké firmy a nabízí celou řadu řešení centralizované i decentralizované IP hlasové komunikace.
Komunikační server Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise CS poskytuje stavební prvky pro libovolné IP i tradiční komunikační platformy zahrnující nejnovější technologie na bázi Linux, XML, SIP, VXML a na otevřených standardech jako jsou protokoly QSIG, H.323, CSTA a SIP.
Server nabízí obrovskou škálovatelnost, dokáže zpracovat komunikaci 10 ale i 100 000 uživatelů na několika různých místech. A navíc představuje řešení srovnatelné svou spolehlivostí 99,999% se servery největších telekomunikačních operátorů.
Alcatel-Lucent nabízí širokou škálu telefonů pro všechny obchodní potřeby, včetně IP telefonů, digitálních telefonů, mobilních telefonů a doprovodných konzolí.
HLAVNÍ VÝHODY
Snadnost použití: Snadná správa, nasazení a údržba.
- Nižší celkové náklady pomocí: rychlého a jednoduchého nasazení a údržby, snížení nákladů na integraci nových aplikací, nižší telekomunikační účty při využívání VoIP a zvýšení efektivity uživatelů.
- Lepší komunikace: zvyšuje produktivitu zaměstnanců a interakce se zákazníky tím, že poskytuje komplexní služby pro všechny zaměstnance na všech místech.
- Chrání IT investice: Pokročilé funkce jsou povoleny pro středně velké, protože jsou pro velké podniky, aniž by bylo určené, technické prostředky na vysoké úrovni a personál.
- Pro budoucnost: Umožňuje hladký přechod k nové multimediální komunikaci bez ohledu na stávající sítě a IT infrastrukturu.
VLASTNOSTI
FLEXIBILNÍ ARCHITEKTURU umožňující centralizované i decentralizované IP konfigurace s IP, IP/TDM nebo TDM terminály snižující dodatečné investice a poskytující díky podpoře otevřených standardů maximální interoperabilitu. Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise nabízí podporu SIP umožňující hladký přechod a rozšiřování v okamžiku, kdy to bude výhodné.
ZJEDNODUŠENÉ ŘÍZENÍ, protože stejný software pro správu sítě se používá v rámci celého podniku, nezávisle na základní infrastruktuře. Systém řízení Alcatel Lucent OmniVista Network je otevřená platforma určená pro správu a řízení globální komunikační OmniPCX IP řešení.
INTELIGENTNÍ NETWORKING, snižující náklady spojené s komunikací uživatelů na různých místech. Například služby inteligentní volby trasy (Advanced Route Selection – ARS) je například k dispozici ve všech bodech sítě bez nutnosti duplikovat příslušný software. Homogenní prostředí zahrnující plně propojené servery umožňuje jednoduché řízení a správu i pro ty největší konfigurace.
OTEVŘENOST, INTEROPERABILITA A PLNĚ INTEGROVANÉ ŘEŠENÍ OmniPCX Enterprise využívající otevřené standardy a nejnovější technologie představuje vysoce fl exibilní řešení. Řešení Alcatel-Lucent také nabízí rychlou návratnost investic díky zjednodušenému síťovému propojení a hladké integraci do stávajícího komunikačního prostředí. K tomu přispívají také stovky aplikací vytvořených v rámci programu Alcatel-Lucent Application Partner Program (AAPP).
Alcatel-Lucent OXO Connect
Základem nabídky společnosti Alcatel-Lucent pro sektor malých a středních firem je systém OXO CONNECT, který se snadno instaluje, používá a udržuje a je dokonalou odpovědí na potřeby malých a středních firem. Čtyři platformy OXO CONNECT (COMPACT EDITION, SMALL, MEDIUM, LARGE) pokryjí komunikační potřeby různě velkých firem. Všechny platformy kombinují VoIP jádro s podporou pro analogovou a digitální (TDM) telefonii, což usnadňuje přechod na IP řešení.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Systém OXO CONNECT je připraven pro podporu aplikací a služeb nové generace a je navržen tak, aby zvýšil efektivitu zaměstnanců a uspokojil potřeby zákazníků dnes i během dalšího růstu firmy. Pro systém OXO CONNECT je k dispozici široká řada kompatibilních produktů z nabídky Alcatel-Lucent. FUNKCE:
- Modulární, škálovatelný a rozšiřitelný systém
- Podpora analogových, digitálních, IP a mobilních telefonů a PC softwarových telefonů
- Až 300 uživatelů
- Integrovaná hlasová pošta s kapacitou až 200 hodin (v základu 2 porty, 1 hodina záznamu)
- Inteligentní uvítací zprávy
- Přizpůsobitelná hudba v přidržení v maximální délce 10 minut
- 4 systémové jazyky
- Vytáčení hovorů jménem
- Inteligentní směrování hovorů
- Konferenční hovory
- Přesměrování hovorů
- Osobní asistent
- Automatická spojovatelka, vícenásobná automatická spojovatelka
- Call centrum
- Plná podpora pro VoIP telefonní infrastrukturu
- Až 60 VoIP kanálů (v základu licence pro 4 VoIP kanály)
- SIP terminály, SIP veřejné linky
- Mobilita ve firmě i mimo firmu
- Hotelové funkce
- Omezení délky odchozích hovorů
- Integrovaný CTI server
- 200 licencí PIMphony Basic (CTI aplikace)
- a další funkce
Systém OXO CONNECT je srdcem kompletní funkčně bohaté nabídky společnosti Alcatel-Lucent pro malé a střední firmy pod názvem OPENTOUCH SUITE FOR SMB. Celá nabídka zahrnuje následující funkce:
- Týmová spolupráce
- Rozšířená mobilita mimo firmu pro udržení uživatelů v kontaktu kdykoli a kdekoli
- Pevné a přenosné telefony pro zvýšení produktivity
- Profesionální uvítací hlášky pro zvýšení spokojenosti zákazníka
- Společná síťová infrastruktura pro hlasové i datové služby >> nižší náklady
- Modulární, flexibilní a škálovatelný systém pro pokrytí potřeb malých a středních firem od 5 do 200 uživatelů
- Firemní komunikační služby nové generace na PC, stolních telefonech a chytrých telefonech
- Přístup k firemním komunikačním službám napříč zařízeními ve firmě i mimo firmu
- Zvýšení efektivity komunikace pro zaměstnance, nové možnosti dosažení kontaktů
- Zvýšení spokojenosti zákazníků zlepšením úrovně zpracování hovorů díky zabudovaným zákaznickým službám zaměřeným na hlas
- Snížení nákladů na komunikaci, možnost výběru síťové konfigurace a IP, IP/TDM nebo TDM koncových zařízení, minimalizace dodatečných nákladů a hladký přechod na IP telefonii
- Snížení celkových nákladů na provoz komunikační infrastruktury, konverzační služby s jednoduchou a unifikovanou správou
- Jednoduchá instalace v čistě hlasovém prostředí a/nebo konvergovaném hlasovém/datovém prostředí s nižšími náklady a rozmístěním telefonů bez nutnosti jejich konfigurace
- Optimalizovaná instalace připravená pro novou generaci komunikace na bázi protokolu SIP
Kontaktní informace


Teles s.r.o.
Ondříčkova 29, 130 00 Praha 3 IČ: 624 19 056 DIČ: CZ624 19 056
info@teles.cz
Pondělí – Pátek: 8.00 – 17.00 hod
+420 222 717 700

Teles s.r.o.
Ondříčkova 29,
130 00 Praha 3
Informace
Objevte produkny
na našem e-shopu