Máte dotaz nebo potřebujete jakoukoli pomoc? Napište nám a my se Vám ozveme, co nejdříve.

musíte pole vyplnit

Komunikační systémy

Komunikační systémy

Firma Teles od svého vzniku prodává a montuje telefonní ústředny koncernu ALCATEL. Řada pobočkových ústředen začíná u malých ISDN ústředen ALCATEL OmiPCX OFFICE Compact, digitálním komunikačním systémem ALCATEL OMNIPCX OFFICE s výstavbou do 200 pobočkových stanic.

více Více

Firma Teles od svého vzniku prodává a montuje telefonní ústředny koncernu ALCATEL. Řada pobočkových ústředen začíná u malých ISDN ústředen ALCATEL OmiPCX OFFICE Compact, digitálním komunikačním systémem ALCATEL OMNIPCX OFFICE s výstavbou do 200 pobočkových stanic. Největším systémem je ALCATEL OMNI PCX Enterprise. V současné době nejmodernějším systémem je ALCATEL OMNI PCX OFFICE, který v sobě sdružuje funkci klasické telefonní ústředny, PC serveru, sdíleného přístupu k internetu, LAN serveru, e-mailového serveru, Voice over IP, podporu DECT, hlasové pošty a mnoha dalších služeb. Systémy ALCATEL v sobě dále integrují aplikace jako je například hlasová pošta, automatická operátorka, systém bezdrátových telefonů DECT, systém automatické distribuce volání atd.

Z oblasti telekomunikací nabízíme řadu telefonních přístrojů ALCATELSIEMENS a PANASONIC a dalších výrobců, telefaxy firem Canon a PANASONIC, audiokonferenční a videokonferenční systémy POLYCOM, dveřní systémy ALPHATECH a ATEUS HELIOS, nahrávací systémy DAVOS OBSERVER, ISDN a ADSL zařízení ASUS, WELL, D-LINK, zařízení pro příjem digitální TV TECHNISAT, MASCOM, MICROSTAR, SENCOR, SIEMENS a množství dalších koncových telekomunikačních zařízení.

  • Dodávky a návrhy nových telefonních rozvodů
  • Rekonstrukce starých telefonních rozvodů
  • Servis telefonních rozvodů
  • Dodávky, montáž a servis telefonních ústředen
    ALCATEL, PANASONIC, NITSUKO, ALPHATEL, ERICSSON, BOSCH, ATEUS.
  • Překládky, zřizování a rušení telefonních linek
  • Dodávky, montáž a servis koncových telekomunikačních zařízení (telefonní přístroje, faxy, záznamníky, sekretářské soupravy apod.)
  • Dodávky, montáž a servis PC sestav dle přání zákazníka
  • Servis po dohodě s dobou zásahu 24 hodin

 

Produkty

Panasonic KX-HTS32

Panasonic KX-HTS32

KOMPAKTNÍ UNIVERZÁLNÍ IP-PBX KX-HTS32

 

Kompaktní univerzální IP-PBX KX-HTS32 od společnosti Panasonic je navržena tak, aby

splňovala potřeby segmentu malých a domácích kanceláří (SOHO), a proto ji lze používat nejen

pro hlasovou, obrazovou a vzdálenou komunikaci, ale také pro vybudování cenově dostupných

monitorovacích a bezpečnostních systémů.

Veškeré nezbytné funkce a možnosti jsou již zabudovány v hardwaru systému a nechybí mezi

nimi přístupový bod pro Wi-Fi určený pro připojení počítačů a chytrých telefonů, funkce pro

zpracování hovorů, rozhraní pro vnější i vnitřní linky SIP, funkce pro konferenční hovory a

možnost pagingu.

Jedná se o kompaktní, hospodárný a škálovatelný komunikační systém, který vaší společnosti

pomůže zvýšit efektivitu, produktivitu a zlepšit zákaznický servis.

KX-HTS32

FUNKCE

  • Ideální pro segment SOHO
  • Integrovaný přístupový bod pro Wi-Fi
  • Kapacita pro 6 vnějších a 12 vnitřních SIP hlasových kanálů
  • Rozhraní až pro 8 vnějších a 24 vnitřních analogových linek
  • Funkce ID volajícího, směrování hovorů, upozornění na hlasové zprávy a funkce Automatické
  • spojovatelky (AA)
  • Funkce konferenčních hovorů
  • Možnost pagingu
  • Funkce monitorování
  • Funkce pro konferenční videohovory
  • Instalace typu plug-and-play
  • Možnosti programování a údržby ze vzdálené lokality

Panasonic KX-NS500

Panasonic KX-NS500

KX-NS500KX-NS500

ŘEŠENÍ FIREMNÍ KOMUNIKACE

VYŠŠÍ KVALITA ZA DOSTUPNOU CENU

Pro každou malou či středně velkou společnost, která chce využít výhod kvalitních technologií společnosti Panasonic, aniž by měla velký rozpočet, je řešením nový systém jednotné komunikace KX-NS500. Tento chytrý komunikační systém představuje cenově dostupné řešení pro starší komunikační systémy i systémy IP pro společnosti s méně než 250 zaměstnanci, které lze flexibilně konfigurovat a rozšiřovat podle specifických požadavků jejich podnikání. Systém KX-NS500 má pokročilé funkce a začíná na šesti analogových vnějších linkách a 18 vnitřních linkách s rozšírením až na 288 vnitřních linek s použitím rozšiřující jednotky. KX-NS500 je rovněž systém pro jednotnou komunikaci, který nabízí řadu funkcí protokolu IP, např. propojení s mobilní sítí, integrovanou hlasovou schránku a e-mail, zasílání rychlých zpráv (chat) a informace o přítomnosti. Rovněž může využívat integrované aplikace, jako je řešení callcentra, mobilní řešení a systém hlasové schránky pro zajištění efektivnější práce a zvýšení spokojenosti zákazníků.

HLAVNÍ VLASTNOSTI

  • Chytrý komunikační systém pro malé a středně velké společnosti
  • Rozšiřitelný z šesti analogových vnějších linek a 18 vnitřních linek až na 288 vnitřních
  • linek pomocí rozšiřující jednotky
  • Cenově dostupná instalace i provoz
  • Integrované aplikace včetně řešení callcentra, mobilního řešení a hlasové schránky
  • Snadný přechod od analogové komunikace k protokolu IP

SYSTÉM, KTERÝ ROSTE S VAŠÍ SPOLEČNOSTÍ

INTEGROVANÁ AUTOMATICKÁ SPOJOVATELKA

Standardně systém KX-NS500 umožňuje spojení zákazníků s danou linkou či operátorem na základě dotazu při směrování hovoru hlasovým naváděním. Rovněž může zákazníky vyzvat k zanechání hlasové zprávy, pokud je operátor nedostupný.

VYUŽITÍ STÁVAJÍCÍCH ZDROJŮ

Stávající analogové a digitální PT od společnosti Panasonic lze používat i nadále, což umožňuje výměnu systému s nízkými náklady a bez plýtvání zdrojů.

VYLEPŠENÁ HLASOVÁ SCHRÁNKA

Systém KX-NS500 lze rozšířit na systém hlasové schránky, který umožňuje zaznamenat současně až 24 kanálů a uložit až 400 hodin záznamu. V případě nové hlasové zprávy rovněž zašle uživateli oznámení e-mailem. Zprávy lze také přijmout jako přílohu emailu a přeposlat dál. Oznámení e-mailem lze odesílat i pro zmeškané hovory, kdy zákazník nezanechá vzkaz, což uživatelům umožňuje rychle kontaktovat zákazníka.

ŘEŠENÍ CALLCENTRA

Systém KX-NS500 zahrnuje pokročilou funkci směrování hovoru pro malá až středně velká callcentra. Tuto funkci lze používat bez externího serveru CTI. Efektivnější přijímání hovorů umožňuje efektivní využívání omezených zdrojů pro zlepšení služeb zákazníkům.

AUTOMATICKÝ ZÁZNAM A ZÁLOHOVÁNÍ HOVORŮ

Funkci systému hlasové schránky lze použít pro automatický záznam hovoru se zákazníky. Zaznamenaná hlasová data lze automaticky ukládat na paměťové úložiště USB nebo externí server přes internet s možností poslechu na vyžádání. Tato data lze použít pro porozumění problémům či příležitostem souvisejícím se službami zákazníkům.

KOMPATIBILNÍ S MODERNÍMI A STYLOVÝMI TELEFONY

Používá nejnovější bezdrátové a stolní aplikace společnosti Panasonic.

3CX IP pobočková ústředna

3CX IP pobočková ústředna

Zařaďte vyšší rychlost ve své komunikaci

3CX je IP pobočková ústředna založená na otevřeném softwarovém standardu, která spolupracuje s populárními IP telefony, dálkovými vedeními SIP a bránami. Jedná se o úplné sjednocené komunikační řešení, které zahrnuje takové funkce, jako jsou webové konference, přítomnost, softwarové telefony, klienti chytrých telefonů a další zařízení – bez zvýšení nákladů a složité správy ve stylu starých pobočkových ústředen.

Cenově dostupné, snadno instalovatelné a spravovatelné

Ceny společnosti 3CX jsou založeny na současných voláních a nikoliv na počtu linek, díky čemuž je pořízení a rozšíření pobočkové ústředny cenově velmi dostupné. Zahrnuje webovou konzolu pro správu a rovněž je možné systém provozovat na hlavních operačních systémech, díky čemuž je instalace a správa velmi snadná. Nastavení trvá několik minut a systém 3CX bude pracovat na stávajícím serveru (nemusí být vyhrazený).

  • Plug and Play nastavení s IP telefony, bránami a dálkovými vedeními SIP
  • Žádné licencování podle počtu linek
  • Vizualizace nebo instalace na stávajícím serveru

ManagementConsole_Fanvil

 

Sjednocená komunikace bez dalších nastavení

Bez dalších nastavení či úprav získáváte díky sjednocené komunikaci takové funkce, jako je přítomnost, fax a hlasová pošta do e-mailu a zasílání zpráv umožní zvýšení produktivity vašeho personálu. 3CX rovněž zahrnuje integrovaný zásuvný modul bezplatných webových konferencí, což zahrnuje pokročilé funkce umožňující co nejvhodnějším způsobem rozšířit spolupráci.

  • Sledujte přítomnost svých kolegů
  • Doručujte faxy a hlasové zprávy do poštovních schránek
  • Webové konference pro všechny

dashboard+client

 

Softwarové telefony pro systémy Mac, Windows, iOS a Android

Mobilita je pro systémy 3CX snadná, díky výkonným softwarovým telefonům pro systémy Mac a Windows a také klientům pro chytré telefony pracující se systémy iOS a Android. Systém odpovídá na volání prostřednictvím vaší kancelářské linky přesměrované do vašeho chytrého telefonu nebo ovládá váš stolní telefon pomocí pracovní plochy počítače v režimu CTI. Snižte náklady své společnosti na mobilní komunikace a zvyšte produktivitu a mobilitu zaměstnanců bez dodatečných nákladů.

  • Používejte své telefonní linky odkudkoliv
  • Snadná konfigurace a správa
  • Integrace s aplikacemi Office 365, Google, Outlook a dalšími!

Iphone_Android_SoftphoneNEW

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise

OXE_LargeVšestranné, spolehlivé a škálovatelné řešení IP komunikace pro 21. století

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Communication Server (CS) představuje vysoce škálovatelné řešení založené čistě na platformě softwarového serveru pro řízení multimediální komunikace s klientskými aplikacemi/terminály Alcatel-Lucent i jiných dodavatelů včetně koncových zařízení TDM, IP a SIP.
Všestranná aplikace pro zpracování komunikace přináší nejmodernější funkce telefonie pro střední až velmi velké firmy a nabízí celou řadu řešení centralizované i decentralizované IP hlasové komunikace.

Komunikační server Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise CS poskytuje stavební prvky pro libovolné IP i tradiční komunikační platformy zahrnující nejnovější technologie na bázi Linux, XML, SIP, VXML a na otevřených standardech jako jsou protokoly QSIG, H.323, CSTA a SIP.

Server nabízí obrovskou škálovatelnost, dokáže zpracovat komunikaci 10 ale i 100 000 uživatelů na několika různých místech. A navíc představuje řešení srovnatelné svou spolehlivostí 99,999% se servery největších telekomunikačních operátorů.

Alcatel-Lucent nabízí širokou škálu telefonů pro všechny obchodní potřeby, včetně IP telefonů, digitálních telefonů, mobilních telefonů a doprovodných konzolí.

Hlavní výhody

  • OXE_MediumSnadnost použití: Snadná správa, nasazení a údržba.
  • Nižší celkové náklady pomocí: rychlého a jednoduchého nasazení a údržby, snížení nákladů na integraci nových aplikací, nižší telekomunikační účty při využívání VoIP a zvýšení efektivity uživatelů.
  • Lepší komunikace: zvyšuje produktivitu zaměstnanců a interakce se zákazníky tím, že poskytuje komplexní služby pro všechny zaměstnance na všech místech.
  • Chrání IT investice: Pokročilé funkce jsou povoleny pro středně velké, protože jsou pro velké podniky, aniž by bylo určené, technické prostředky na vysoké úrovni a personál.
  • Pro budoucnost: Umožňuje hladký přechod k nové multimediální komunikaci bez ohledu na stávající sítě a IT infrastrukturu.

Vlastnosti

OXE_SmallFlexibilní architekturu umožňující centralizované i decentralizované IP konfigurace s IP, IP/TDM nebo TDM terminály snižující dodatečné investice a poskytující díky podpoře otevřených standardů maximální interoperabilitu. Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise nabízí podporu SIP umožňující hladký přechod a rozšiřování v okamžiku, kdy to bude výhodné.

Zjednodušené řízení, protože stejný software pro správu sítě se používá v rámci celého podniku, nezávisle na základní infrastruktuře. Systém řízení Alcatel Lucent OmniVista Network je otevřená platforma určená pro správu a řízení globální komunikační OmniPCX IP řešení.

Inteligentní networking, snižující náklady spojené s komunikací uživatelů na různých místech. Například služby inteligentní volby trasy (Advanced Route Selection – ARS) je například k dispozici ve všech bodech sítě bez nutnosti duplikovat příslušný software. Homogenní prostředí zahrnující plně propojené servery umožňuje jednoduché řízení a správu i pro ty největší konfigurace.

Otevřenost, interoperabilita a plně integrované řešení OmniPCX Enterprise využívající otevřené standardy a nejnovější technologie představuje vysoce fl exibilní řešení. Řešení Alcatel-Lucent také nabízí rychlou návratnost investic díky zjednodušenému síťovému propojení a hladké integraci do stávajícího komunikačního prostředí. K tomu přispívají také stovky aplikací vytvořených v rámci programu Alcatel-Lucent Application Partner Program (AAPP).

Alcatel-Lucent OXO Connect

Alcatel-Lucent OXO Connect

Základem nabídky společnosti Alcatel-Lucent pro sektor malých a středních firem je systém OXO Connect, který se snadno instaluje, používá a udržuje a je dokonalou odpovědí na potřeby malých a středních firem. Čtyři platformy OXO Connect (Compact Edition, Small, Medium, Large) pokryjí komunikační potřeby různě velkých firem. Všechny platformy kombinují VoIP jádro s podporou pro analogovou a digitální (TDM) telefonii, což usnadňuje přechod na IP řešení.

Systém OXO Connect je připraven pro podporu aplikací a služeb nové generace a je navržen tak, aby zvýšil efektivitu zaměstnanců a uspokojil potřeby zákazníků dnes i během dalšího růstu firmy. Pro systém OXO Connect je k dispozici široká řada kompatibilních produktů z nabídky Alcatel-Lucent. Funkce:

  • Modulární, škálovatelný a rozšiřitelný systém
  • Podpora analogových, digitálních, IP a mobilních telefonů a PC softwarových telefonů
  • Až 300 uživatelů
  • Integrovaná hlasová pošta s kapacitou až 200 hodin (v základu 2 porty, 1 hodina záznamu)
  • Inteligentní uvítací zprávy
  • Přizpůsobitelná hudba v přidržení v maximální délce 10 minut
  • 4 systémové jazyky
  • Vytáčení hovorů jménem
  • Inteligentní směrování hovorů
  • Konferenční hovory
  • Přesměrování hovorů
  • Osobní asistent
  • Automatická spojovatelka, vícenásobná automatická spojovatelka
  • Call centrum
  • Plná podpora pro VoIP telefonní infrastrukturu
  • Až 60 VoIP kanálů (v základu licence pro 4 VoIP kanály)
  • SIP terminály, SIP veřejné linky
  • Mobilita ve firmě i mimo firmu
  • Hotelové funkce
  • Omezení délky odchozích hovorů
  • Integrovaný CTI server
  • 200 licencí PIMphony Basic (CTI aplikace)
  • a další funkce

Systém OXO Connect je srdcem kompletní funkčně bohaté nabídky společnosti Alcatel-Lucent pro malé a střední firmy pod názvem OpenTouch Suite for SMB. Celá nabídka zahrnuje následující funkce:

  • Týmová spolupráce
  • Rozšířená mobilita mimo firmu pro udržení uživatelů v kontaktu kdykoli a kdekoli
  • Pevné a přenosné telefony pro zvýšení produktivity
  • Profesionální uvítací hlášky pro zvýšení spokojenosti zákazníka
  • Společná síťová infrastruktura pro hlasové i datové služby >> nižší náklady

Výhody

  • Modulární, flexibilní a škálovatelný systém pro pokrytí potřeb malých a středních firem od 5 do 200 uživatelů
  • Firemní komunikační služby nové generace na PC, stolních telefonech a chytrých telefonech
  • Přístup k firemním komunikačním službám napříč zařízeními ve firmě i mimo firmu
  • Zvýšení efektivity komunikace pro zaměstnance, nové možnosti dosažení kontaktů
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků zlepšením úrovně zpracování hovorů díky zabudovaným zákaznickým službám zaměřeným na hlas
  • Snížení nákladů na komunikaci, možnost výběru síťové konfigurace a IP, IP/TDM nebo TDM koncových zařízení, minimalizace dodatečných nákladů a hladký přechod na IP telefonii
  • Snížení celkových nákladů na provoz komunikační infrastruktury, konverzační služby s jednoduchou a unifikovanou správou
  • Jednoduchá instalace v čistě hlasovém prostředí a/nebo konvergovaném hlasovém/datovém prostředí s nižšími náklady a rozmístěním telefonů bez nutnosti jejich konfigurace
  • Optimalizovaná instalace připravená pro novou generaci komunikace na bázi protokolu SIP

Panasonic KX-NS1000

Panasonic KX-NS1000

KX-NS1000IP FIREMNÍ KOMUNIKAČNÍ SERVER

OBJEVTE SVĚT VÝHOD V JEDNOM FIREMNÍM KOMUNIKAČNÍM ŘEŠENÍ

  • IP a SIP síťový komunikační server
  • Integrovaný systém sjednocených zpráv s až 24 porty na jednotku
  • Výstavba systémů až do 8000 uživatelů
  • Spolehlivé zálohování systému pro případ selhání
  • Řešení call centra s hláškami pro zákazníky
  • Vysoce výkonné aplikace

Systém KX-NS1000 postavený na bázi protokolů IP a SIP nabízí vysokou úroveň flexibility a může být integrován do vaší stávající infrastruktury. Díky modulární architektuře může být systém přizpůsoben tak, aby splňoval vaše požadavky bez ohledu na to, jestli bude použit v malé kanceláři se dvěma lidmi nebo ve velké společnosti s pobočkami v několika lokalitách.

Systém může být vystavěn v kombinaci TDM a IP telefonie nebo jako čistě IP řešení. Do systému mohou být integrovány chytré telefony a tablety, což vám umožní využívat všechny výhody také na svých vlastních zařízeních.

Uživatelé existujících starších PBX Panasonic mohou být snadno převedeni do IP systému připojením serveru KX-NS1000. Stávající systémy mohou být také rozšířeny provedením částečné migrace v souladu s dostupnými finančními prostředky. Můžete snadno integrovat svůj systém s KX-NS1000 v souladu s vašimi specifickými potřebami nebo finančními možnostmi, protože server KX-NS1000 je vhodný pro všechny druhy podnikání nebo průmyslových odvětví jako je prodej, služby zákazníkům, hotelnictví, zdravotnictví nebo práce po telefonu.

Systém KX-NS1000 poskytuje prostředí pro jednotnou spolupráci a komunikaci včetně SW nástrojů, hlasové pošty a systému interaktivní hlasové odezvy (IVR). Plně transparentní síťové funkce, prvotřídní hlasová kvalita s větší šířkou frekvenčního spektra (HD wideband audio) a možnost rychlého rozšiřování kapacity dělají ze serveru KX-NS1000 dosud nejkomplexnější řešení od firmy Panasonic.

Jako klíčová komponenta vysoce výkonného VoIP řešení představuje server KX-NS1000 bezpečnou investici nabízející optimální spolehlivost a flexibilitu.

Co je nového v KX-NS1000 V3?

Snadná instalace

Dokonce i ve vzdálených lokalitách, jako jsou domácí kanceláře pracovníků po telefonu, mohou být z jednoho místa snadno instalovány IP telefony ve funkci poboček systému. Stejně tak lze z domácích kanceláří vytvořit zabezpečené VPN připojení do firemní sítě.

Postupný přechod na IP systém v souladu s vašimi finančními možnostmi

Kromě okamžitého přechodu na IP technologii, podporuje KX-NS1000 postupnou implementaci budoucího přechodu na IP technologii pro ty zákazníky, kteří chtějí využít stávající zařízení.

Řešení call centra

Data o hovorech mohou být exportována do reportů a analyzována pro zlepšení spokojenosti zákazníků. Data o hovorech mohou být také ukládána na externí server a následně exportována dle potřeby.

Různé řady terminálů

K dispozici je široká řada terminálů pro uspokojení různorodých potřeb uživatelů.

Bezdrátová řešení

Softwarové telefony a stolní telefony mohou být spárovány a využívány s jedním uživatelským číslem, což vede ke zvýšení efektivity práce.

Zdravotnictví

Server KX-NS1000v3 poskytuje spolehlivou mobilní komunikaci, rozšířené možnosti směrování hovorů a flexibilní integraci s počítačovými systémy. Díky těmto funkcím se jedná o ideální řešení, které může být snadno integrováno do stávajících databázových systémů využívaných ve zdravotnictví.

Prodej

Výkonné a přizpůsobitelné funkce poskytované systémem KX-NS1000v3 (např. schopnost integrace s různými CRM databázemi) jsou vše, co potřebujete k udržení a řízení vztahů se stávajícími a potenciálními zákazníky.

Vzdělání

Díky podpoře protokolu SIP v KX-NS1000v3 je možné jednoduchým způsobem poskytovat terminály v rámci celého areálu školy i v různých lokalitách. Díky integraci DECT a mobilních telefonů mohou být zaměstnanci vždy dosažitelní bez ohledu na to, kde se v rámci oblasti pokryté signálem nacházejí.

Veřejná správa

Veřejné instituce mohou být rozsáhlé a složité. Příchozí hovory do těchto institucí musí být vždy správně směrovány a jsou nezbytné přesné záznamy o hovorech. Tyto požadavky splní výkonná automatická spojovatelka (IVR) a systém sjednocených zpráv, přičemž tyto funkce mohou být v rámci systému KX-NS1000v3 snadno konfigurovány.

'